Buscador de libros

Busqueda avanzada
SIS GRAUS - CAT: portada

Primer capítulo / Extracto [Ver]

  • N° páginas : 320
  • Medidas: 165 x 235 mm.
  • Peso: 667 gr
  • Encuadernación: Rústica
Descargar Ficha Enviar Ficha

SIS GRAUS - CAT LYNAS,MARK

Què passaria en un món 6 ºC més càlid? Grau a grau, Mark Lynas ens condueix pels estadis de l'escalfament global en aquest llibre premiat per la Royal Society.

Editorial:
Traductor:
ESTER GÓMEZ, CÈLIA PUJALS
Colección:
TERRA
Materias:
ECOLOGISTA;
ISBN:
978-84-938910-5-3
EAN:
9788493891053
Precio:
20.19 €
Precio con IVA:
21.00 €

¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

 

Sinopsis

Països sencers inhabitables. Poblacions senceres aniquilades. En algunes zones del planeta la terra àrida s’esquerda i es descrosta. En altres, les inundacions provocades per la crescuda de les aigües devasten el territori. Benvinguts a un món sis graus més càlid. Benvinguts al futur. En aquest llibre explosiu, Mark Lynas investiga les previsions dels científics segons les quals durant aquest segle l’augment d’entre un i sis graus de les temperatures globals tindrà efectes devastadors. Lynas ens condueix a través dels sis estadis de l’escalfament global i ens llança un advertiment global: o actuem immediatament, o ens enfrontarem a l’extinció massiva.

Autor: Lynas, Mark

Lynas, Mark

MARK LYNAS es un activista, periodista y autor. Nació en Fiji en 1973, creció en Perú, España y el Reino Unido y actualmente vive en Oxford. Lynas estudió Historia y Ciencias Políticas en la Universidad de Edimburgo antes de encargarse de la edición de la web OneWorld.net hasta el año 2000. Comentarista habitual sobre temas medioambientales en los medios de comunicación británicos, es autor de los libros Marea alta: noticias de un mundo que se calienta y cómo nos afectan los cambios climáticos y Carbon Calculator. En 2006 fue elegido Explorador Emergente por National Geographic y en 2008 recibió el premio de la Royal Society a la Divulgación Científica por este libro, Seis grados. El futuro en un planeta más cálido