Buscador de libros
Busqueda avanzada- N° páginas : 152
- Medidas: 145 x 225 mm.
- Peso: 230 gr
- Encuadernación: Rústica
El patriarcat del salari
Aportacions feministes al marxisme [Próxima aparición] FEDERICI, SILVIA
Llegir Federici ens empodera per tornar a connectar amb allò que rau al cor mateix del desenvolupament humà: l’intens treball de cures que les dones porten a terme.
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana
Sinopsis
Marxisme i feminisme. Són complementaris, irreconciliables o estan en realitat condemnats a entendre’s? Poques autores han reflexionat més sobre aquesta qüestió, i ho han fet des de la coherència política i el rigor intel·lectual, que Silvia Federici. Aquest llibre recull una sèrie d’articles i conferències escrits per l’autora de Caliban i la bruixa des dels anys setanta fins a l’actualitat. El treball de cures, els ventres de lloguer, la prostitució, el treball domèstic i la seva relació amb el mercat laboral o les absències a l’obra de Marx –que tants debats i malentesos han generat al moviment obrer i el feminista al llarg del segle XX– són alguns dels temes tractats per Federici als textos recollits a aquest llibre.
Autor: Federici, Silvia
Silvia Federici (Parma, Itàlia, 1942) és una escriptora, professora i activista del moviment autònom i del feminisme de tradició marxista. És professora emèrita i Teaching Fellow a la Hofstra University, on és professora de ciències socials. Treballà com a professora a Nigèria durant molts anys, és també la cofundadora del Committee for Academic Freedom in Africa, i membre del Midnight Notes Collective.


