Buscador de libros
Busqueda avanzada- N° páginas : 54
- Medidas: 110 x 180 mm.
- Peso: gr
- Encuadernación: Board Book
Badalla amb mi! LOPEZ LAM,MARTIN
Un llibre per adormir ratolins
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

Sinopsis
Quan arriba l’hora d’anar a dormir, Ratolí vol jugar. Apareix llavors tot un conjunt de criatures que badallen: animals i persones, però també un robot, un fantasma i un extraterrestre. Tots l’ajudaran a trobar el somni, mentre que el lector podrà entretenir-se buscant Ratolí quan treu el cap per aquí i per allà.
Martín López Lam ha creat aquest llibre sense paraules amb genials retrats de les criatures més entranyables i plenes de colors. Cap lector podrà evitar badallar sense parar i amb la boca ben oberta.
Autor: López Lam (CAT), Martín
Martín López Lam (Lima, el Perú, 1981) és un il·lustrador, artista gràfic i editor establert a València. El 2007 va fundar Ediciones Valientes, un segell que publica fanzines i serigrafies. Ha guanyat diversos premis com ara Injuve de Còmic i Il·lustració el 2005 i el 2008; la Beca Residència en la Reial Acadèmia d'Espanya a Roma el 2015, la Beca Residència en la Maison des Auteurs en Angouleme el 2016; i el XII Premi Internacional Novel·la Gràfica FNAC Salamandra el 2018. Ha publicat novel·les gràfiques amb Salamandra, Fulgencio Pimentel i Edicions de Ponent. Aquest és el seu primer llibre per a nadons.
Otras imágenes del libro



