Buscador de libros

Busqueda avanzada
El punt de ruptura: portada
  • N° páginas : 230
  • Medidas: 140 x 210 mm.
  • Peso: gr
  • Encuadernación:
Descargar Ficha Enviar Ficha

El punt de ruptura [Próxima aparición] DAUSA I MASCORT, JORDI

Nova novel·la de Jordi Dausà, que inicia el nou disseny de Llibres del Delicte amb un nou aspecte de la col·lecció.

Editorial:
Colección:
LLIBRES DEL DELICTE
Materia BIC:
GÉNERO POLICÍACO Y DE MISTERIO
Materia BIC:
OBRA DE MISTERIO Y SUSPENSE
ISBN:
978-84-19415-47-9
EAN:
9788419415479
Precio:
18.75 €
Precio con IVA:
19.50 €
Aparición:
08/09/2025

¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

 

Sinopsis

Un escriptor i professor de mitjana edat amb problemes d'addiccions fuig de casa seva. Se sent incapaç de resistir una relació que fa aigües i el canvi de vida que suposa ser el pare tardà d'un nadó. Sense cap altre lloc on anar, treu l'autocaravana del pàrquing i s’instal·la en un descampat als afores.

 

Allà coneixerà tota mena de personatges del lumpen català: boxejadors que desocupen edificis, antics alumnes convertits en traficants, cambrers xinesos d'ultradreta, immigrants que malviuen a fàbriques abandonades i un jove amb evidents problemes mentals. O potser no? La bona fe del professor el portarà a viure per un parell de nits, les situacions dels marges de la societat amb una aventura delirant i crítica amb el sistema. 

Autor: Dausà i Mascort, Jordi

Jordi Dausà i Mascort (Cassà de la Selva, 1977) és mestre i escriptor. A estones escriu en diferents mitjans, i va ser blocaire quan ja no quedaven blocaires. Boxejador inconstant i tarambana, és autor de Manual de Supervivència (Premi Montflorit de novel·la el 2010), El gat de Schrödinger i Nits de matapobres. Alguns relats seus han estat publicats en diferents antologies col·lectives, i ha col·laborat en projectes editorials destinats a l’ensenyament de la llengua catalana.

Libros relacionados


Otras imágenes del libro