Buscador de libros
Busqueda avanzada- N° páginas : 40
- Medidas: 250 x 275 mm.
- Peso: gr
- Encuadernación: Carton‚
El somni de la Clàudia MORROS/MULAZZANI
Un àlbum il·lustrat que qüestiona els estereotips i reivindica la representació de la dona en la literatura infantil.
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

Sinopsis
L’elefanteta Clàudia troba una llàntia màgica, la frega i apareix un geni. Un moment, i si fos un geni femení? La Clàudia viurà una gran aventura en què coneixerà a un drac, a un extraterrestre, a un dinosaure… Però, un moment! I si en realitat fossin una dragona, una extraterrestre i un dinosaure femella?
Autor: Morros (CAT), Marta
Llicenciada en Traducció i Interpretació, màster en Drets Humans, especialitzada en literatura infantil i drets del nen. Ha traduït del japonès i de l'anglès a l'espanyol i al català més d'un centenar d'àlbums il·lustrats, labor que li agrada especialment i en què posa molt d’amor, ja que creu plenament en el poder educatiu i transformador de la literatura infantil. Per això, va decidir llançar-se també a escriure. El seu primer llibre, El somni de la Clàudia, ha estat guardonat amb el Premi Especial del concurs de literatura infantil Narrar la Igualtat, dedicat als drets de la dona.
Autor: Mulazzani (CAT), Simona
Simona Mulazzani va néixer a Milà, tot i que viu i treballa en Pesaro. Des del 1994 s'ha dedicat especialment a l'edició infantil i ha publicat centenars de llibres, traduïts al francès, espanyol, coreà, alemany, portuguès, anglès, xinès, japonès, grec i àrab... El 2005 i 2013 va guanyar la Medalla de Plata de The Original Art, que concedeix la Society of Illustration de Nova York, i el 2007 va ser seleccionada pel White Ravens i va obtenir el premi Città di Cento. L'any següent, va ser guardonada amb el premi Andersen al millor llibre de 0-6 anys, premi que va obtenir de nou el 2016.
Otras imágenes del libro





