Buscador de libros
Busqueda avanzadaHola, matí! BENEGAS / CAAMAñO
Acompanya aquest nadó en el seu viatge al voltant del dia.
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

Sinopsis
Així passen les hores i, en anar al llit, saludes els somnis dient “Bona nit”.
Un llibre que, jugant amb les formes de salutacions “hola” i “adeu”, proposa un recorregut al voltant del dia, dels objectes, moments i persones que envolten el nadó en els seus primers passos per a descobrir-se a si mateix i a aquest món que habita.
Les paraules de Mar Benegas donen vida una melodia ritmada per la rima i el vers; les imatges de la Neus Caamaño estan plenes de vida i juguen amb els colors i la forma de les coses.
Autor: Benegas, Mar (CAT)
Mar Benegas (Valencia, 1975), escriptora i poeta. Grafòloga i perit cal·ligràfic. Va estudiar Empresarials i Ciències del Treball, però com que no li agraden, prefereix fer altres coses. Ha dirigit un segell de llibres infantils, República Kukudrulu, i la Col·lecció Candela, de poesia i assaig. Especialista en poesia infantil, és col·laboradora ocasional en diferents revistes en les seves seccions de divulgació literària. Anima a la lectura i a la creativitat en escoles, biblioteques i allà on la criden. És formadora d’adults i de nens. Coordina i dirigeix El Sitio de las Palabras. Ha publicat, en diferents editorials, nombrosos llibres, tant de poesia per a adults com de poesia i contes per a nens i joves.
Autor: Caamaño, Neus (CAT)
Neus Caamaño (Terradelles, 1984), il·lustradora que actualment viu a Sevilla. Després d'estudiar belles arts, ha descobert el món de la il·lustració. Li agrada crear imatges per a llibres àlbum, jugant amb la relació entre paraules i il·lustracions. Treballa per editorials com Akiara, Thule o Tres Tigres Tristes.