Buscador de libros
Busqueda avanzada- N° páginas : 22
- Medidas: 192 x 192 mm.
- Peso: 350 gr
- Encuadernación: Carton‚
EL JOC DE LES ENDEVINALLES
Compta fins a 5 [Próxima aparición] IACHINI, ANDREA
Amb els llibres dels Fantasmàtics, els més petits aprendran matemàtiques sense por.
¿Quieres comprar este libro? Busca tu librería más cercana

Sinopsis
Avui l’avi dels fantasmàtics ha vingut al castell i ha portat un joc ben divertit: cadascun dels fantasmàtics haurà de resoldre una endevinalla i, si ho aconsegueixen, tindran un premi molt especial.
Una història especialment pensada perquè aprenguin a identificar quantitats petites i associar-les amb els nombres de l’1 al 5 a través formes i objectes quotidians que tots tenim a casa. Així adquireixen capacitats per a, ulteriorment, entendre el concepte de nombre com una entitat matemàtica abstracta.
Autor: Campello, Giuditta
Giuditta Campello (Varese, 1987) és escriptora de llibres i contes per a nens. Col·labora amb diverses editorials i els seus llibres s’han traduït a mols països. A més d’escriure, organitza trobades i laboratoris de lectura per a nens, així com cursos de formació per a Mestre. Juntament amb el músic Claudio Cornelli, és creadora d’Storie Suonate (“Històries musicalitzades”), un projecte de lectura animada amb música que porta a terme a escoles de tota Itàlia.
Libros relacionados
Otras imágenes del libro





